czwartek, 14 lutego 2013

Bloomberg Bussinesweek Polska - obniżka ceny (oby na stałe)

Witajcie,
mam dla Was krótką ale jakże sympatyczną informację z rynku prasowego.
Bloomberg Bussinesweek Polska, o którym wielokrotnie pisałem w ciepłych słowach obniżył cenę wydania papierowego do kwoty 4,90 zł. Bardzo mnie to ucieszyło gdyż po przejściu na tygodniowy system wydawniczy pozostawienie ceny około 10 zł (z formatu dwutygodniowego) klasyfikowało ten tytuł jako pozycję wybitnie specjalistyczną niekoniecznie na kieszeń przeciętnego Polaka.
Dlatego znaczne obniżenie ceny przyjąłem z niekłamaną radością zwłaszcza, że wiele tygodników w ostatnim czasie zawiodło moje oczekiwania co w zasadzie pozostawiło BBP bez liczącej się konkurencji jeśli chodzi o treści i merytorykę. Mam nadzieję, że obniżka nie jest jednorazową promocją i cena zostanie utrzymana. Zniknie wówczas jedyny mój zarzut jaki formułowałem odnośnie tego tytułu.
Żałuję, że o niższej cenie dowiedziałem się dopiero dziś więc nie wiem czy zdążę podzielić się z Wami spostrzeżeniami z lektury aktualnego numeru przed pojawieniem się następnego ale mimo wszystko uznałem, że warto byście o tym wiedzieli.
Jeśli zatem zainteresuje Was ta obniżka nabądźcie wersję papierową gdyż wersje elektroniczne tego numeru oscylują nadal w cenie około 7-8 zł (czego nie do końca rozumiem).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz