sobota, 1 grudnia 2012

XXI Targi Książki Historycznej w Warszawie

Witajcie,
dziś zgodnie z tym co mówiłem w drugim odcinku "Co u Księgola piszczy" udało mi się wygospodarować trochę czasu (za co dziękuję swojej żonie) i udać się na XXI Targi Książki Historycznej odbywające się w Arkadach Kubickiego Zamku Królewskiego w Warszawie.
Ta interesująca impreza ściągnęła dziś w swoje progi bardzo dużą ilość osób. I myślę, że nikt nie czuł się zawiedziony tym co zastał na miejscu (w każdym razie ja na pewno nie byłem).
Bardzo duża ilość wystawców, zróżnicowana i bogata oferta, książki dla dużych i małych, historyczne gry planszowe i figurkowe, pokazy grup rekonstrukcyjnych, wystawy, spotkania z autorami i wiele wiele innych tak było dziś i to czekać będzie na was jeszcze jutro.
Dlatego jeśli macie trochę czasu to zachęcam do odwiedzenia targów i zapoznania się choćby z częścią atrakcji jakie ze sobą niosą.
Do tego dochodzą specjalne rabaty targowe, których obecność zarejestrowałem w zasadzie u wszystkich wystawców a są one zróżnicowane i często obniżają cenę oferowanych produktów bardzo znacznie.
Odwiedziłem dziś wiele stoisk zarówno wydawców jak i dystrybutorów literatury historycznej. Na kliku z nich dzięki uprzejmości właścicieli bądź ich przedstawicieli dokonałem nagrań video prezentujących oferowany asortyment często wraz z fachowym komentarzem osób zajmujących te stoiska. Nagrania te pochodzące ze stoisk: Antykwariatu Kwadryga(zróżnicowane cenowo często bardzo interesujące pozycje), Domu Wydawniczego Orbis Pictus (wspaniałe faksymile), Wydawnictwa DEMART S.A.(cała masa nowości i interesujących pozycji oraz sympatyczna "załoga")., Domu Wydawniczego REBIS (przestronne piękne stanowisko i interesujące pozycje), Polskich Gier Planszowych (dzieciaki mogą pograć tam w grę przygotowaną przez sympatyczną "załogę" PGP)  czy Kurtiak i Ley Książki Ekskluzywne (przepiękne artystyczne oprawy) oraz kilku imprez towarzyszących(grupy rekonstrukcji historycznej) ukażą się niebawem w osobnym materiale opisującym bardziej szczegółowo moją wyprawę na Targi. Mam nadzieję, że będzie to dobry sposób by Ci, którzy nie będą mogli przybyć w dniu jutrzejszym na targi mogli zobaczyć jak ta impreza wyglądała i by nabrali chęci na odwiedziny na Targach w przyszłym roku.
Na dzień jutrzejszy ostatni Targów zapraszam aczkolwiek proponuję wybranie się na nie rano tj około 10-11 ponieważ później zwiększa się liczba odwiedzających przez co powstają pewne zatory i trudniej podejść do części stoisk.
Mam nadzieję, że impreza ta będzie u was wywoływać same pozytywne czytelnicze skojarzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz