wtorek, 29 lipca 2014

Nieksiążkowo - Comic Conowe zapowiedzi filmowe

Witajcie,
odbywający się w San Diego Comic Con przyniósł wiele smakowitych (choć nieksiążkowych a filmowych) zapowiedzi, z których wybrałem kilka, moim zdaniem najciekawszych.
Zaczynamy od zapowiedzianego na Comic Conie trailera filmu "wartego grzechu" czyli kultowego Sin City 2. Damulka warta grzechu w reżyserii Roberta Rodrigueza opartego na komiksie Franka Millera.
Poniżej znajdziecie zapowiedź bez cenzury przeznaczoną dla widzów dorosłych:



A jeśli wolicie zapowiedź w ojczystym języku zapraszam tutaj:
Po obejrzeniu zapowiedzi jeszcze bardziej przekonuję się, że nadchodzący film będzie rewelacyjny tak ze względu na świetną akcję czy wyśmienitych aktorów jak przede wszystkim dzięki mega klimatowi tak charakterystycznemu dla opowieści z "Miasta grzechu".
Kolejnym interesującym projektem zapowiedzianym w San Diego jest komediowy horror znanego reysera Kevina Smitha (Sprzedawcy, Sprzedawcy 2, Dziewczyna z Jersey, Szczury z supermarketu, Jay i Cichy Bob kontratakują, Dogma, W pogoni za Amy,) zatytułowanyh "Tusk". Jego filmową zapowiedź znajdziecie poniżej:
Wygląda interesująco i mam nadzieję, że Kevin Smith znów pokaże klasę.
Comic Con przyniósł także wypełniony akcją trailer filmu kontynuującego legendarną serię Mad Max. Czy ta niezwykle klimatyczna postapokaliptyczna historia otrzyma godnego następce przekonamy się gdy film znajdzie się w kinach a póki co możemy rozkoszować się zapowiedzią:
Jak widać akcji w tym filmie z pewnością nie zabraknie. Mam jednak nadzieję, że nie wyprze ona fabuły i klimatu, znanej szczególnie z pierwszej i drugiej części przygód Szalonego Maxa.
I na koniec to na co napewno wiele osób czekało czyli zapowiedź ostatniej części Hobbita zatytułowanej Bitwa Pięciu Armii. Zapowiada się cudowne, heroiczne i porywające widowisko ale zobaczcie sami:
Mam nadzieję, że mój skromny wybór spowodobał się Wam i w nadchodzących (szybciej lub wolniej) premierach odnaleźliście coś dla siebie. Ja najbardziej oczekuję kolejnej części Sin City (ten klimat, ta kolorystyka i Ci rewelacyjni aktorzy) oraz odświeżonego Mad Maxa. A Wy jakie macie typy?

Ps. Jeśli jesteście tak jak ja fanami "Sin City" zajrzyjcie na mój twitterowy profil (dostępny tu) znajdziecie tam ciekawą i miłą niespodziankę w klimacie zbliżajacej się "Damulki...".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz