Witajcie,
dziś w Kąciku Prasowym powraca tytuł, którego dość dawno nie opisywałem a jest nim tygodnik "Bloomberg Businessweek Polska".
Już przy okazji oględzin okładki miłym zaskoczeniem jest cena, na którą narzekałem. Spadła ona do przyzwoitej kwoty 5,90 zł.
Z tego co zaobserwowałem cena ta utrzymuje się już od kilku numerów co pozwala mieć nadzieję, że nie jest to jednorazowa promocja.
Co zatem interesującego znajdziemy w numerze: wywiad z ministrem Skarbu Państwa Włodzimierzem Karpińskim, tekst poświęcony pozyskiwaniu praw do organizacji dużych imprez różnego typu przez metropolie światowe (głos do dyskusji czy nasze miasta powinny łożyć środki budżetowe na tego typu działalność), artykuł dotyczący zagadnień cyberszpiegostwa, tekst poświęcony prezydenckiemu projektowi porządkowania reklam, artykuł o piractwie filmowym i telewizyjnym, artykuł poświęcony przerobieniu poniemieckiego ośrodka na wyspie Rugia na osiedle luksusowych apartamentowców, opowieść o "Google X" komercyjnym laboratorium badawczym pracującym nad nowinkami technologicznymi przyszłości, fotoreportaż o chińskich replikach europejskich miast i wiele drobniejszych artykułów.
Zróżnicowanie tematyczne sprawia, że numer ten prezentuje się interesująco a niższa cena tego tytułu bardzo cieszy.
"BBP" to według mnie jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy tygodnik na naszym rynku prasowym z tendencją zwyżkową. Życzyłbym sobie i wszystkim miłośnikom prasy polskiej by inne tygodniki brały przykład z tego czasopisma a nie schodziły do poziomu walki ideowo-politycznej prowadzonej w żenujący sposób jaki prezentuje dziś większość tego typu tytułów prasowych
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz