wtorek, 23 lipca 2013

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego - Calvin Jone, Damian Ryan

Witajcie,
dziś mam dla Was recenzję pozycji dzięki, której zapoznacie się z subiektywnym wyborem 25 najlepszych kampanii marketingu cyfrowego dokonanym przez specjalistów z dziedziny marketingu i poczytnych autorów piszących książki dotyczące tej tematyki.
Pozycja ta podzielona jest na rozdziały prezentujące poszczególne kampanie. Dzięki wiadomościom tam zawartym możemy poznać ich twórców, założenia, środki (także finansowe), efekty i wiele innych informacji dotyczących tych działań.
W książce zaprezentowane zostały kampanie zarówno komercyjne jak i amatorskie a także te dotyczace działań charytatywnych. Omówione zostały także zróżnicowane metody dotarcia do klienta za pomocą środków cyfrowych.
Bez względu na to czy jest to kampania IBM-a skierowana do specjalistów IT, innowacyjne rozwiązanie marketingowe promujące najnowsze filmy, kampania rozpowszechniająca wiedzę o Dniu Walki z Malarią, amatorska kontestacja nurtów muzycznych narzucanych przez media i wytwórnie czy kampania PR podczas kampanii prezydenckiej Baracka Obamy wszystkie te akcje charakteryzują się nowatorstwem i "świeżym" podejściem do tematu do marketingu cyfrowego. Te jak i wiele innych pozytywnych przykładów możemy poznać ( i to dość szczegółowo) dzięki lekturze tej jednej książki. Wszystkie treści zostały przedstawione przez autorów w sposób czytelny, jasny a co najważniejsze interesujący nie tylko zawodowców ale każdego kto choć trochę interesuje się cyfrowym marketingiem i sposobami dotarcia do szerokich mas odbiorców dzięki cyfryzacji.
Zatem czy warto sięgnąć po tą pozycję? Zdecydowanie tak. Ta w sumie dość niewielka objętościowo książka pozwoli zapoznać się z wieloma ciekawymi i inspirującymi przykładami cyfrowych akcji promocyjnych, które nie dość, że odniosły sukces to swoim nowatorstwem wytyczyły szlaki rozwoju marketingu cyfrowego. Gorąco polecam lekturę tej książki. Naprawdę warto.
Ocena Księgola 8,5/10

Książkę do recenzji otrzymałem dzięki uprzejmości jej wydawcy Wolters Kluwer Polska za co serdecznie dziękuję. http://wkp.profinfo.pl/
http://www.wolterskluwer.pl/

1 komentarz:

  1. Książka jest napisana jasno, konkretnie i nie nudzi. Każdy przypadek to coś nowego, a nie modyfikacja wcześniejszych pomysłów. Z czystym sumieniem można książkę polecić ;)
    Również zrecenzowaliśmy "Najlepsze kampanie marketingu sieciowego", zapraszamy do czytania:
    http://moznaprzeczytac.pl/najlepsze-kampanie-marketingu-cyfrowego-damian-ryan-calvin-jones/

    OdpowiedzUsuń