piątek, 11 października 2013

Zdarzyło się dziś czyli... uzupełnienie do zapowiedzi

Witajcie,
zupełnie przypadkiem natrafiłem na informację o najnowszej książce Matthew Quicka autora rewelacyjnego przedstawianego Wam przeze mnie "Poradnika Pozytywnego Myślenia".
Ucieszony tym "odkryciem" (jako, że styl tego autora wybornie mi pasuje) spojrzałem na datę premiery i... mina mi zrzedła. Najnowsza propozycja zatytułowana "Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd" miał premierę w dniu dzisiejszym czyli 11 października i... średnio pasuje do działu zapowiedzi... ale trudno potraktujcie to jako erratę do wczorajszych propozycji tytułów mających swoją premierę w październiku.
"Niezbędnik..." to opowieść o Finleyu (dla, którego ucieczką od szarosci i beznadziei życia jest koszykówka) i jego dziewczynie Erin, o ich marzeniach, planach i potrzebie wyrwania się z brutalnego świata w jakim przyszło im żyć. Znając styl autora możemy spodziewać się niebanalnych i oryginalnych bohaterów oraz interesującej i klimatycznej opowieści niepozbawionej głębi i tematów do przemyśleń.
Mam nadzieję, że "Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd" będzie właśnie taką książką i znów będę mógł pozachwycać się kunsztem snucia świetnych historii przez jej autora.

Errata: Okazało się, że jednak książka ta nie ukazała się 11 października a pojawi się na naszym rynku wydawniczym dopiero 23 października. Przepraszam Was za nieumyślne wprowadzenie w błąd.
Jest jednak pozytyw, dzięki tej "drobnej erracie" tytuł ten wybornie pasuje do zapowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz