niedziela, 18 sierpnia 2013

Zapowiedzi - Chłopcy 2. Bangarang. Jakub Ćwiek

Witajcie,
dziś w zapowiedziach mam dla Was informacje o drugiej części recenzowanej przeze mnie książki "Chłopcy" Jakuba Ćwieka. Pierwszy zbiór opowiadań o motocyklowym gangu kompanów Piotrusia Pana został przeze mnie zrecenzowany już jakiś czas temu (recenzja dostępna tu) ale mimo kilku niezłych opowiadań nie mogę powiedzieć, żeby całość jakoś szczególnie przypadła mi do gustu (ot ponadprzeciętny średniak). Teraz 28 sierpnia b.r w nasze ręce trafi kolejny tom opowiadań o nietypowych "Chłopcach". Zaprezentowana okładka tomu drugiego wygląda dziwnie, ciekawe jak zaprezentuje się w rzeczywistości. Premiera tej pozycji stawia wiele pytań. Czy autor podszlifował fabułę? Czy będzie lepiej niż w przypadku części pierwszej? Czy zatryumfuje jakość literacka czy marketing? Dowiemy się już niebawem pod koniec sierpnia. Ciekawi mnie też czy będzie to renesans autora? Czas pokaże.

4 komentarze:

  1. Okładka jest kiepska. Rzekłabym, podchodzi pod kicz. Jestem jednak dobrej myśli jeśli chodzi o fabułę, niedługo sprawdzimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby fabuła nie dostosowała się do poziomu graficznego okładki ;)

      Usuń
  2. (Obrazek z okładką nie działa). Co do zapowiedzi, premiera planowana jest na kiedy? Czy może już wyszła?

    OdpowiedzUsuń