niedziela, 21 września 2014

Synowie Anarchii "Sons of Anarchy" już w październiku

Witajcie,
dziś chciałem przekazać Wam informację, która bardzo mnie ucieszyła.
Otóż 4 października br. będzie miał premierę komiksowy album "Sons of Anarchy" opowiadający historię znanego z serialu telewizyjnego klubu motocyklowego "Synów Anarchii" i jego członków.
Jestem wielkim miłośnikiem tej serialowej opowieści więc możliwość poznania dodatkowego wątku z "Synami..." dziejącego się równolegle z historią przedstawioną w serialu to dla mnie (i nie tylko dla mnie) wielka gratka. Jeśli album będzie trzymał klimat znany z serialu to możemy spodziewać się dużej dawki akcji, brutalnej przemocy, kryminalnego półświatka, trudnych wyborów moralnych ale także opowieści o miłości, braterstwie i nadziei.
Serial"Sons of Anarchy" to według mnie jedna z najlepszych produkcji serialowych z jakimi mamy okazję obcować w dzisiejszych czasach. "Synowie...", "Breaking Bad", "House of Cards" czy może w nieco mniejszym stopniu "Walking Dead" to niesamowite, wciągające i emocjonalne historie. Mam nadzieję, że to wszystko znajdziemy także na kartach wspomnianego komiksu. Jeśli tak w istocie będzie będę w pełni zadowolony.
Póki co pozostaje nam uzbroić się w cierpliwość i czekać bo zapowiada się, że jest na co...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz